Wednesday, September 16, 2009

DIRI INI

hmmm.. keluhan yg aye rsekan sgt berat kala ini.. kelas x de, penat sgt all the way ke bangunan is.. seberat mane keluhan yg aye lepaskan, berat lagi rse yg aye rsekan dlm hati ini.. keluhan bukan lah benda yg baik untuk dibuat, namun itu yg aye mampu lakukan saat ini.. aye x nk gne blog sebagai medium, namun aye x mampu nak buat cane agy.. x larat sgt menanggung hal ni.. aye x taw ia dari aye sendiri atau keadaan sekeliling yg mendesak aye jdi begini.. aye rse aye dh benci sgt dengan diri aye, annoying!!!!!!!!!!!!! aye x penah rse mcm ni tapi since mlm tdi, tu je mampu aye pk.. yurp, diri aye sendiri! rse mcm dh nk go through dis lyf, it's nothing anymore.. no meaning.. aye sedang menunggu hari perhitungan.. aye x sabar untuk itu.. ya Allah, aku tahu aku x layak untuk syurgaMu, aku juga takut akan nerakaMu.. kenapa semakin dekat aku dengan Kau, semakin banyak pergolakan yg aku lalui? aku x tahu mampukah aku seberangi nya ya Allah..

aye benci ble aye terlalu baik tapi opposite aye x dpt yg aye harapkan.. aye x mintak untuk dibalas baik, cukuplah pengertian.. pengertian yg menenangkan, bukan menyesakkan.. cukuplah dari sekolah menangah aye rsekan, aye x mampu nak rse kesakitan, keluhan yg sme ble dh menginjak usia pertengahan remaja ni.. bencinye aku terhadap dia, dia yg menjadikan aku cani, pergilah.. aku juga x mampu menolak dia.. kerana dia adalah aku, aku adalah dia.. kenapa dia kejam pada aye pdhal dia adalah aye, aye adalah dia.. aye x mampu lagi meneruskan keadaan begini..

No comments: