Friday, April 22, 2011

ANTARA LIYANAZIZ'S ON BOARD & LURFYLIYANA


# Boleh buat hilang kepuasan

Kepuasan di sini tiada kena mengena dengan kehidupan seperti kupu² malam.
Kepuasan yang dimaksudkan aku ialah terasa dah hilang mood untuk berblogging di sini.

Kalau loyal readers aku *macam hado, non ado* mesti tau aku ada Tumblr. Lately ni kerap lepak di Liyanaziz's on Board *bukan Tam Blurr anymore, sangat childish hokeyh!* berbanding di LurfyLiyana. Entah kenapa, aku rasa kat Tumblr, aku lebih ekspresif. 


Tak perlu taip panjang², just reblog image or tulis quotes korang sendiri, dah boleh publish. Apa pun, masing² ada keistimewaan sendiri ada pro & contra. Aku prefer dua² sebenarnya tapi kalau tengah sibuk, memang kat Tumblr jela aku post. 

# Petang ni nak balik rumah! Yey!

17 comments:

senorita_alynne said...

hye sis..best eh tumblr tuh? nk join gak la..hee~

SweetyMui2 said...

my tumblr dh bsawang kot. tried so many times to blend in with the tools there,in the end still blurrr =_=

Amoi said...

kat tumblr nak reblog 232455676 juta kali pun tak ada siapa nak marah. betul tak?

ai pun ada tumblr!

suka reblog photo quotes tu tahu.

hehe

Liyana Aziz said...

@senorita_alynne
best gak la.. hehehehe.. layan... join la.. =)

Liyana Aziz said...

@SweetyMui2
me in the process of learning... hahahhaah.. complicated sikit for the beginner

Liyana Aziz said...

@Amoi
tula, x de org nak kutuk2 kan... hahahhaha... nak folow urs! =)

Aida Azryn said...

dah lama tak buka tumblr.. huhu.. XD

sherah said...

i dah lame tak main tumblr :( u dah follow tumblr i huhu sherahxoxo.tumblr

Anne Lee said...

haha,of course I still remember you my fren.

ABSOLUTE said...

try cari asybedazzle.tumblr :) atau google je asybedazzle. nice blog, first time here

Liyana Aziz said...

@QUEENPINK
wasalam... insyaAllah kalau ada masa, join ok.. =)

Liyana Aziz said...

@Aida Azryn
ada ek??? boleh follow nanti.. heheheheh

Liyana Aziz said...

@sherah
u pun ada gak eh? nanti i follow hokeyh.. =)

Liyana Aziz said...

@Miss N
yeah you should by hook by crook.. =)

Liyana Aziz said...

@asybedazzle
thanks! i will.. =)

Emilia Emira said...

seyes tumblr lg best kn!

Unknown said...

kalo emosi2 ery suka g tumblr lagi dr blog

ahahaha