Thursday, December 9, 2010

TAM BLURr AKU !

Assalamualaikum wbt & salam sejahtera.

Dengan sukacita & besar hati aku nak perkenalkan, Tam Blurr!
Bukan anak siapa2 tapi anak aku, korang ada???

Anak baru aku setelah puas main dengan Friendster, Myspace *MS*, FB, Blogspot *BS* & kini Tam Blurr atau dikenali dengan nama pendek, TUMBLR. Jakun di situ. 

Dulu tak konfem nak lahirkan ke tak, tapi sekarang hidup lebih meriah dengan anak baru, Tam Blurr. Ceria hidup aku sekarang tahu??? Bosan2 ke, aku main dengan Tam Blurr. Maklumlah Friendster & MS dah mati. Anak2 lain dah besar, FB dah pandai berdikari, BS pulak tetap anak kesayangan aku. Bluweksssssssss

Comel kan, comel kan???

Motif entry??? Motif nak perkenalkan Tam Blurr.

Pstttt, sesiapa ada anak spesis macam aku tu,
sila la tinggal link kat sini,
tak mau segan2 hokeyh???

Sekian.

UPDATE ; December 10, 2010

Baby dah tukar baju! Simple! Love it!


10 comments:

SweetSyaza said...

huhu.nama for ur tumbIr ke? so comel lah.....ahaks

i am ummi said...

comel sgt design tu. buat sendiri ekk? good job! =)

HonEyBuNNy said...

sgt la comel...

Siti said...

tumblr tu macam blog gak ke? penah gak dengo nmenye tp takpenah try lg la..kak yanaaa,, sedih ni..belog kite prob nih..takleh nak bukak. tsk tsk :(

AiDa AzRyN said...

tk pernah guna tumblr tu lagi.. best k?huhu

ubi said...

ape tu tumblr???

kata kila said...

hai tam blurrr.kehkehkeh

Marya Hana . said...

woot woot comel! :)

Farhana Anuar said...

tam blur? err memang akak blur. heheh. ade gak teringin nk main tumblr ni tapi tatau nk main cmne.

da lme da tgk and baca blog yana cuma malu nk tego. :D

nanie said...

owh,sy sngat jakun..
tumblr 2 tuk ape?