Thursday, December 30, 2010

MEREKA BERSORAK , AKU ? ? ?



Tahniah HarimauMalaya & Rajagobal serta sesiapa yang terlibat!

Anda semua sudah mengaum, biarkan apa yang mereka bisingkan.
Biasalah, adat bertanding, ada menang ada kalah.
Terima Qada & Qadar yang telah ditentukan.

Dalam masa beberapa saat masa perlawanan semalam,
timeline aku di Twitter jugak bertambah2,
macam hujan turun dengan lebat!
*cettt, ayat nak puitis*

Bukan setakat Twitter, FB pun sama.
Bagi page2 seperti FAM, AFF & Safee,
dihujani pelbagai tohmahan mereka yang tak puas hati, 
tapi bak kata supporters HarimauMalaya, "apa ada hal"!!!

Ouh, berita gembira tak selalunya kekal.
Aku la tu! Tula, seronok dua ronok tiga ronok sangat,
suddenly air masak tumpah atas keypad lappy!


Uish, nasib baik bukan kopi, air masak sudah!
Credit ; HERE

Huchooo! Semoga semuanya selamat ya???
Doakan lappy aku tak demam teruk pasni.
Takutnya!!! Huwaaaaa

7 comments:

~syuQ said...

hoho..harap2 lappy yana x lemas la kn haha...

hiro said...

keh2..mandikan lappy apa salahnye..ye dak?

CIK CIRA said...

moga lappy cepat sembuh =)

tia said...

gyler betul timeline kt twitter semlm! haha!

enyheartsdiamond said...

tehee.. lappy tu nak dibersihkan kot.. jgn jd mcm lappy eny.. berhabuk-habuk ;p

Aimi Amira said...

tak ada ap kot.
pasal dulu laptop kita menakung air hujan ok, je ((:

cik.shabah said...

not a biggie ba dear...jgn risau yah.insyaAllah lappy tu oke ;p