Tuesday, September 14, 2010

PENANG-SHAH ALAM-JB

Salam lebaran to all readers!

For sure masih ramai yang rasa mood raya kan?? So di kesempatan ini aku mengucapkan selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin andai tersalah kata terlanjur bicara sepanjang aku mengunjungi blog2 korang, termengutuk ke, terskodeng dalam diam ke. Aku susun 10 jari mintak ampun dan maaf. 0-0 ye???

Tahun ni aku raya kat Penang, hari khamis ni baru aku balik JB, famili belah mama. Tema taun ni?? Harem, tak ikut tema pun, susah nak cari warna yang maksu aku sarankan, Grey!!! Duit raya aku still meriah, walau mula2 agak slow kan. Aku ingatkan tak dapat dah. =p

Aku tau aku paling siput nak update entry pasal raya, cukupla sekadar aku kongsi gambar2 raya aku. Moh la kita layan, jangan menguap dulu naaa???

1ST SYAWAL

TOK & TOK WAN
    PANDANG LAIN JE 
CANDID TIME!

MEN

WOMEN

SISTERS

I

After all, first raya memang memang memenatkan, tapi best, pergi sana pergi sini, sesi membesarkan badan pun bermula. Serius, tak tipu. Badan aku makin mengembang! Well, diet start tomorrow! *pang sekali* Raya kedua pulak tak banyak rumah aku pergi, cuma aku pergi Merbok. Siapa budak Uitm Merbok??? Malam pulak, pergi rumah makcik aku, makan satay, sesi membesarkan badan lagi! 

COUSIN, AKAK, I

I LAGI

COUSINS

End of raya kedua. Raya ketiga pulak aku dah memulakan perjalanan balik ke Shah Alam. Rasa lega sebab finally berada di rumah sendiri, aku nak tunggu orang datang rumah. Jemputla datang rumah aku ek?? Tapi.. tapi.. Jangan datang hari khamis sampai Ahad, aku nak balik JB, nak jumpa tok2 belah mama pulak.

IPOH VS HOLLYWOOD

TEROWONG KERAMAT

TOK MAMI & TOK PAPA, WAIT FOR US!

ORANGE TEAM


Okay enough! Aku tengah update blog live dari pejabat akak, teman dia since hanya dia saja yang dah keja, yang lain masih cuti. Niat hati nak buat assignment yang nak submit 20hb ni, tapi macam tak je kan??? Pssst, aku dah pergi raya rumah Chenta dengan famili! Sekarang tunggu dia pulak raya rumah aku. Sukeeeee!!!! *pang dua kali* 

     
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN

P/S : Jumpa di JB ye????

4 comments:

enyheartsdiamond said...

shr mzb babe! :D

p/s: i miss penang <3

liyanaziz said...

@enyheartsdiamond

dah lama x balik penang ke?? heeee.. x singgah pulau pun, x sempat..

unknown said...

wee..selamat hari rayaa...
heehe

liyanaziz said...

@ubi

selamat hari raya juga untuk anda... =)