Friday, January 20, 2012

SIAPA YANG TAK SUKA PERGI BERCUTI??? SAY HELLO HOLIDAY!


Salam...

Every month, pageviews LurfyLiyana turun naik. Mungkin ada yang tak kena. Fine, salah kita sebab punya malas nak update blog, malas nak blogwalking, malas nak drop comment dan yang paling crucial bila malas nak sign in Blogspot! Kronik tak kronik masalah kita?

Bukan apa, sejak² kembali bergiat aktif dengan Twitter, FB dengan Blogspot langsung terabai tahu??? Oh, kalau nak bergossip dengan kita sepanjang masa, boleh stalk chat je thru Twitter. Kan ada kat sidebar tu? Rajin² la tekan ek? 

Bukan tu je, lately ni kita memang akan jarang online. Masih ingat siapa Amira Diana? Dua tiga minggu terakhir ni, memang kita akan spend time dengan dia. My big family and I gonna take her go for a family vacation YEAY ME! Awesome! 

Me, Amira & Auntie Ita
(having an arabic dinner right after came back from JB last few weeks)

Macam Amir dulu, kitaorang bawak dia pergi Melaka, stay dekat homestay. Untuk Amira, kali ni berbeza, sebab homestay yang kat Melaka tu fully booked. So kitaorang akan pergi ke somewhere yang jauh sikit dari Melaka. Since dia nak sangat bermandi manda kat laut, our aunties had decided that we are going to Cherating!

The journeys of our family vacation

By the way, esok pagi akan bertolak ke Cherating. Tolong doakan semuanya berjalan lancar ek? Jangan risau, bukan kita yang drive even kita dah ada lesen P! Ehhh, lupa nak beritahu, kita dah ada lesen P! Bocor rahsia pulak. 

Dan sekali lagi, kita akan tinggalkan kamu² semua dan jugak blog lapuk ni. InsyaAllah, kalau rajin kita update. Next after Cherating, ada lagi satu family trip. Ehemmm, ni kali ketiga kita ke destinasi tu. Nak tau ke mana? *Clue: on map at the above*  (*_^)

Take care everyone and please miss me! LOL

6 comments:

Shi said...

happy holiday yana & family.. XD

cinta amerqastrina said...

whoaaaa.. p holiday... cherating is the rite place to go... dear, kirim salam kat laut n sunset untuk saya.. hehehe -)



wish u a great sunway holiday !

littledolphin said...

nanti dah gi cherating,update banyak-banyak gambar kat blog tau!

~ NANA ~ said...

bestnye pegi holiday...kak nana ni dh x larat nk berjalan jauh sgt...hihi....enjoy k :)

dela taufique said...

salam Yana ..

wah seronoknye!!

bercuti sakan Yana ek !

Aida Azryn said...

take care ya babe! <3