Sunday, June 19, 2011

JEJAKA KACAK SI PENCURI MASA SEPANJANG MINGGU INI


Saya Suka
Cinta Musim Panas
Pergi dan Mati
Menangis Saya Sungai
*guna google translate punya pasal*

Rindu tak rindu kat entry panjang aku? Maklumlah, sekarang busy dengan induction, kena jaga anak² ikan yang hot, adik² perempuan yang agak hot stuff. Ehemm, akak faci part 5 tuuu, habis senior dah kat Puncak Perdana, Kak Ana @ Kak Ayu Raudhah! Nama tipu² aku, mampu kau? Ayu Raudhah sangat. Tang mana pun tak tau.

Lani tengah demam K-POP A-POP and surprise² group aku, CREATIVE LOVER @ CLOVER dapat Justin Timberlake. Phewwww! Jadi hampir setiap masa, lirik² lagu dan muzik² JT berlegar dalam otak. Jenuhhh!

Tak pernah rasa kewujudan Pakcik ni seumur hidup

Ha, sebelum ni aku tak pernah perasan JT ni, ate, tak minat sangat. Balik² nampak Edward Cullen *aigoo, tibeee* So bila dapat genre ala² JT ni, memang kena la buat research demi junior tercinta kan? Alhamdulillah, almost done. 

Seminggu ni aku teman adik² tu semua praktis menari. Sumpah terharu sebab depa bagi commitment yang superb! Baru ajar step, tak sampai 24 hours dah boleh ingat. Harus lah kan, kalau tak bukan student Fakulti Teknologi Kreatif & Artistik  laaa. 

Hari ni *Ahad* last induction. Even penat macam nak mammm, even rasa nak quit jadi faci tapi benda dah nak sampai hujung dan aku sangat lega sebab tugas aku akan berakhir dan yang pasti aku akan rindukan mereka. Gambar group CLOVER akan di upload kalau berkesempatan.

Harapan aku as faci mereka yang ala² Ayu-Raudhah-Tak-Jadi, semoga Chong, Adi, Fizo, Acap, Aiman, Fara, Dayah, Su, Mira, Ira, Sahida, Shira, Sya, Alin, Putri & Sara dapat ingat step, dapat buat dengan synchronize, sharp and etc. Kak Ana sayang korang sangat². *macam depa baca luahan hati secara diam² ni*

Gambar curik masa jadi AJK Finishing School
*menyelit kat blog sendiri, AYURAUDHAHTAKJADI*

Awayyyy, menangis senyap²

(T____T)

15 comments:

J.Syazwana said...

ayu raudhah sangat. awwww. hahaha.
pape pon tatapp ayu nok.
:P

KatANoTA said...

comel yana post gambar hehehe :)

anumuchan said...

comel pic :)

Aida Azryn said...

hai ayu raudhah.. hihi.. :P

~ NANA ~ said...

yana....windunyeeee

lama kak nana x update blog...kekeke

btw yana lg comel dr ayu raudah la :P

Mun said...

busynye..tapi kite tag awk untuk contest..kejap je nk join..kalau busy pun mesti sempat punyer join :)

Far8 budak baik said...

x pyh nak edward cullen bagai lahhh..
ni hero melayu datang..
hahahahaha =p
hepi ending kan..faci yg ala2..hahaha

Liyana Aziz said...

@J.Syazwana
ayu raudhah sangat kan?? hahahahahha.. ayu le sangat.. kikikiki

Liyana Aziz said...

@KatANoTA
yana kan memang comel sentiasa.. hahahah,, abg yang x nampak.. gagagagaggaga

Liyana Aziz said...

@アヌム ちゃん
thanks kak! heeeeeeeee

Liyana Aziz said...

@Aida Azryn
oh hai rita rudaini... aagaggaagga

Liyana Aziz said...

@~ NANA ~
tula, lama gila... hehehehe... uish statement hakak, menangis ayu raudhah kang bila zaquan carik yana.. hahahahah

Liyana Aziz said...

@Mun
yup2, sangat busy.. hehehhehe.. insyaAllah kita join.. =)

Liyana Aziz said...

@Far8 budak baik
hahahahahha.. kan? x yah nak edward bagai lahhh... uish, hero malaya sudah mari....
faci yang ala2 comel kan.. bhahahahahha

Sophie Al-Yahya said...

lepas ni siapa search ayu raudhah kat google mesti keluar blog yana =)