Friday, February 25, 2011

. 19 GOING ON 20 .

. dua - puluh - tahun .

Semalam bersamaan 24 Februari 2011, genap umur aku 20 tahun. Sangat tak percaya sebab dah tak ada sebutan belas² tapi lepas ni dengar puluh² je, insyaAllah kalau umur masih panjang. Buat semua yang wish dekat wall FB dan blog ni sendiri, terima kasih banyak².

Alhamdulillah, walau dah beranjak ke gadis belia, masih ada hadiah dan celebration. Bukan satu tapi tiga, alhamdulillah. Sumpah terharu dan happy sangat sampai kadang² rasa nak menangis, sebab ianya mungkin celebration yang terakhir.


20 Februari 2011, walaupun empat hari awal, apa ada kisah? Memang kalau dengan famili, diaorg akan celebrate awal, aku tak tahu kenapa. Walau surprise yang mereka cuba lakukan aku dah tahu awal² , aku tetap buat muka terperanjat. Teheeee!

. yummy! .

. as always, laksa Johor .

. baju baju baju kurung shawls! .

Hokeyh, mula² memang ingat ada makan² je sebab selalu kalau ada famili gathering, haruslah mama masak kan, tapi tapi tapi semua sibuk cakap pasal event hari ni bla bla bla, suruh aku mandi cepat² and etc. Fine, aku gelak, surprise! 

Selang tiga hari, which is 23 Februari 2011, lagi sekali aku diraikan. Kali ni bersama budak² rumah yang sangat-nak-buat-aku-rasa-terharu-dan-sedih-plus-happy! Tak ada dah surprise², kali ni straight forward. 

Walau mereka sangat busy dengan hal² shooting, meeting dan etc, mereka masih luangkan masa untuk celebrate birthday aku. Terima kasih Shi Qin, Mysara, Nadzmiah, Arnorziahtul, Elie, Nadia dan Iznie. Kalau tahun lepas surprise dengan BUNKFACE, kali ni korang superb sebab kita celebrate di bawah kilauan bintang di langit. XOXO


. sayang sayangs sekalian .


. satay ni sangat sedap, superb! .


. cubaan untuk nyalakan bunga api bentuk ♥ .


. elie, aku & GG .


. lompat si gadis lompat .


. aummmm .


. kami satu .


. kami dua .


. kami tiga .

Buat korang yang ada dalam gambar kat atas ni, "terima kasih sebab sudi celebrate birthday yana, ni tahun akhir kita sama² have fun, sedih², gelak terbahak² dan banyak lagi la. Yana akan simpan semua video kita malam tu. Sayang korang sangat². Terima kasih dan sorry kalau selama ni ada salah silap. *ceittt, mood raya dah sampai*

Habis bersuka ria dengan teman² tersayang, petang esoknya bersamaan 24 Februari 2011, turn akak dan Kak Zue pula celebrate birthday aku kat Ice Room, Kota Damansara. First of all, tak ada idea, ke mana tujuan mereka tapi alhamdulillah, sampai di destinasi dengan selamatnya.



. kedai yang sangat comel .


. theme ; hijau .


. Kak Zue & Akak .


. blur blur dan blur lagi .


. tolong lah jangan tak terliur! .



. ia sangat lembut dan sedap! .



. comel kan? .

Fuhhh, memang berketul² la lemak dalam badan lepas ni, nak lenyapkan bukan senang tapi apalah sangat lemak yang berketul² kalau nak dibandingkan dengan segala yang mereka semua ni plan untuk aku. Terima kasih sekali lagi.


. it's a final countdown! .


6 comments:

Aida Azryn said...

Happy birthday dear.. :)

liyanaziz said...

@AiDa AzRyN
thanks a lot! =)

mysara ramlan said...

sayang yana.. walaupun hadiah yana still lagi kat akim..

vanillachip said...

hepy bezdy yana...
nk ice cream....
nk ice cream......
nk ice cream......
plz....
plz...
plz...
huhuhuhuhuhuhu....

liyanaziz said...

@mysara ramlan
sayang mai jugak.. thanks tau! =)

liyanaziz said...

@vanillachip
thanks nadiah.. nanti dtg shah alam kita makan eskem sama2 ek.. =)