Saturday, May 22, 2010

APAKAH DESSERT INI?

salam ukhwah kepada semua.
terlebih dahulu ingin bertanya, adakah anda dalam kelaparan?
di sini, hari ini, saat ini, yana ingin berkongsi sesuatu.
teruja tak?

entry kali ni yana nak bercerita tentang makanan lagi.
hohohoho..
makan je ye? mana tak badan naik jadi makin bambam yuduyono!
haish... tak kisah la, yg penting sihat tubuh badan.

agak2 org johor tau tak dessert ni?

-maaflah, dah tinggal sikit-

mama yana panggil pisang salai,
nenek yana yg buat ni, so mama pun ikut.
yg ni fav yana, tapi manis sangat tau.

mama kata kalau nak buat kena guna pisang yg lembut,
ianya guna planta dan gula, tu je.
so agak2 anda kan, apa rasanya?
gila manis tau!

sesekali makan ok la kan?
tapi kali setiap hari, mau kaya tokei pisang dan juga
naiklah badan kita juga lemak serta penyakit seperti kencing manis.
hahahahahhaha...

p/s : yana suka letak gula banyak2, baru feel

4 comments:

little cart00n said...

elie pnggil pisang sire.. xpun pengat pisang..tp xsuke byk sgt gule, nnt meletin manisnya..hahah

liyana aziz said...

elie, yana mmg, suka menambahkan lemak2 ye.. heeee

NHIDAYAT said...

hey i know and im loving itttt....
dan rasanya saya kenal sbgi pisang sira...

http://ilovefullcreammilk.blogspot.com/

liyana aziz said...

hidayat, a'ah, pisang sira ni, mama yana tu salah cakap kot.. ahahahahaha